Saturday, June 27, 2009

naufal ooo naufal

~Ahmad Hazeem Naufal b. Mohd. Karim~

naufal, anak sulungku ini sebelum usianya menjangkau sebulan, 2hari sebelum, waktu tidurnya bertukar... bayangkan siang je dia akan tido seawal jam 9pg dan akan bangun cuma dia tak selesa ngan pampersnya dan lapar nak susu... pastu, dia akan sambung tido semule. Akhirnya, mama dia yang jadi mangsa, dia akan terjaga dengan matanya yang bulat membuntang dalam kul 12.oo t/mlm sampailaa jam 4-5pg... bayangkan... sampai tersengguk2 aku dibuatnya melayan dia sembang, nyusu dan kerenah dia yang nak belajat menyusur dan mengiring..walaupun penat, aku tetap bahagia dan gembira dengan kehadirannya. sebab, dialah penyeri hidupku dan suamiku... thanks naufal..
lagi satu, apa yang membuatkan aku bahgia dan gembira menjadi seorang mama, apabila aku berinteraksi dengan naufal, naufal seakan faham dengan memberi isyarat melalui matanya. dan selepas itu dia akan membuat apa yang aku minta tolong darinya. thanks again naufal. u're really a great and cute boy, son...!!

~mama and ayah loves you soooo much~

No comments:

Post a Comment