Tuesday, March 23, 2010

ALHAMDULILLAH

syukur alhamdulillah..
walaupun org ingat sekadar test but for me it's really a big impact..
if i got it, and i pass it..
go to theinterview, and hope the chances is more bigger..
oppssss... just want to share...
pagi tadi.. tetibe handphone aku bunyi message masuk..
"TAHNIAH, Anda telah diterima memasuki Ujian Mtest panggilan ke2.."
mmmm... so speechless for 1mins... then..
aku melompat... YESSSSS...!!!
TERKEJUT NOPAL COMEI...
"mama ni buang terbiat ke... ?"
terus aku cium pipi dia... aku cakap aku hepi sangat..
sebab ini soal hidup... kalau aku lulus lepas nie... peluang aku laie besar...
aku cakap kat nopal..
"ni mungkin rezki nopal... thanks nak..."
dia tersenyum dan hati aku berbunga riang..
ape2pun, I'll try my best and I will not waste this chance..

~thank to all that always be with me...~


No comments:

Post a Comment